"Loading..."

چشم نوازترین صحنه در نمایشگاه بین المللی ساختمان

داشتن چنین تابلویی در خانه، می تواند سهم کوچک شما از زندگی پر از تکنولوزی باشد.

نهمین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فن آوری های ساختمان که از 4 دی ماه کار خود را شروع کرده به ایستگاه سوم رسیده است. بازدیدکنندگان طی چهار روز متوالی می توانند از آخرین دستاوردها در حوزه ساختمان مطلع شوند. یکی از جذاب ترین بخش های این نمایشگاه، غرفه متفاوت شرکت جهان تاز سازه است که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. آتلیه ساختمان مجازی، برای بازدیدکنندگان از هر سن و طیف، دقایقی مفرح و با نشاط ایجاد می کند. آشنایی با فناوری بیم (مدل سازی اطلاعات ساختمان) در یک محیط بی واسطه علاقه مندان به این حوزه را جذب می کند.
تابلوهای سه بعدی طبیعی و رئال، بدون اغراق خوش خاطره ترین منظره ای است که بازدیدکنندگان از محصولات شرکت جهان تاز سازه در ذهن خود دارند. 7 دی ماه آخرین روز برپایی این نمایشگاه در شهر شیراز است.
 
بدون اغراق خوش خاطره ترین منظره ای که بازدیدکنندگان از نهمین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فن آوری های ساختمان در شیراز دیدند، محصولات شرکت جهان تاز سازه بخصوص تابلوهای سه بعدی رئال بود. کودک، نوجوان، زن و مرد، با هر سلیقه ای در نمایشگاه با دیدن «پیرمرد هیزم شکن» و شنیدن صدای دوست داشتنی طبیعت در کنار این منظره، حال خوبی را تجربه کردند که به گفته اکثر بازدیدکنندگان، حس تازه گی و طراوت داشت. راستی، داشتن چنین تابلویی در خانه، می تواند سهم کوچک شما از زندگی پر از تکنولوزی باشد. به ما سر بزنید! گوشه هایی از این نمایشگاه را ببینید.
کامنت بگذارید